måndag, juli 06, 2009

regndans

nja... eller... känner väl inte riktigt för att dansa faktiskt. Har alldeles för mycket tankar i min skalle. Tankar som får mig att må illa och inåtvänt.
Vet att beslut måste fattas men fattar inte hur.
Jag väntar på rätt tid men rätt tid kommer aldrig komma.
Kommer aldrig finnas.

Från idag är det sommarlov på dagis. Hela familjen verkar inte ha fattat det så det vert en lessen Hwila som imorse fattade att det inte var nåt dagis idag och en förvirrad pappa.
Meeen hon vert snabbt go igen och vi skall försöka träffa fru prelle med barn nån av dagarna.
Alltid bra att det finns nåt att locka med.
Sen är det ju tråkväder idag och Zions gummisar hade tydligen legat hela natten i regn och är jätte blöta. Så det är ju inte direkt så man studsar ut i blöta gräset. Försöker dröja på utgången så långt det går.
Sen får han väl bli blöt om fötterna... inget annat att göra åt d.

Har ju äntligen beställd hem kort så vi kan pyssla lite. Hwila har fått nåt scrapppysselsätt till sin födelsedag av fd grannen men vi hade inga foton hon kunde använda sig av för att scrappa.
Men nu har vi altså en anledning att pyssla lite. Dåligt väder och material :)

Själv behöver jag gå ut på dass.
Så mysit att gå med bara fötter genom det höga gräset och känna skogssniglarna mellan tårna hähä *inte*
Det ligger typ 300 svarta sniglar påväg till dass. Missar jämnt NÅN.
Det är väldit kladdit ;)

Puss nu
/tant trassel

2 kommentarer:

gabbe sa...

hehe, låter trevligt med sniglar mellan tårna, påminner mig om när vi också var tvugna att gå ut för att använda dasset.

Det är aldrig lätt att fatta en så stort beslut. tänker på dig,

jag har semester nu så vi kan alltid ses för lite bus och kaffe

~Johanna~ sa...

*kraam till dig!* Du kan la komma snart!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...