fredag, juli 10, 2009

Duttens död!



Nu är Dutten borta.
Han har släppt mera och mera som jag dragit åt sytråden runt han... men idag tröttnade jag på att vänta.
Sitter ju så dumt så det gjorde ont när jag kom åt han med bh-bandet.

Så jag tog lilla saxen... KLIPP.
Först tvekade jag... ni vet, klippte till hälften typ.

Det gjorde ju förstås ont men inte så mycket att jag inte tyckte att jag inte kunde testa igen och då göra det på riktigt.

Vet inte... man har väl nån spärr som säger åt en att inte skada sig själv.
Är tydligen otroligt osjälvdestruktiv... fysiskt iaf.

Men sen åkte han av. Blödde en del dock :)

Nu är det läkningsprocessen som är kvar.
Jag är sååå lycklig utan honom.

Aktiv dödshjälp av Duttar kan rekommenderas.


Puss

/tant trassel , den duttlösa

3 kommentarer:

orcid sa...

HAHA du e rolig du, hoppas den är borta nu så den inte kommer igen..ibland kan dom göra det:(

gabbe sa...

hehe, ja det är inte roliga de där.

Malin sa...

Ajajaj!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...