fredag, juli 10, 2009

En milstolpe!

Nu tror jag man kan säga att Zion är mera eller mindre blöjfri.
I natt testade jag att lägga honom utan blöja och det var inga problem iaf inte i natt. Han brukar ju va torr på morron, så varför ha blöja lixom?

Bajsa har han gjort två ggr på pottan, så det verkar ju oxå gå bra. Idag skulle han kissa men när han väl satt där passade han på att bajsa oxå.
Känns ju stor skillnad på han å Hwila vad gäller bajset. Zion har inga som helst issues med poop. Verkar ba va skönt att bli av med, medan Hwila har hemskt svårt vid att prata om det och lägga det nån annan stans än i en blöja. Men men... det kommer väl *hoppas på snart*

jaja.
Skit samma :)

Pussar
/tant trassel

1 kommentar:

orcid sa...

jag ahr alltid hört att pojkar är svårare att få"rumsrena" än flickor men där ser man, fast jag minns som barn att jag också hade svårt med nr 2 på pottan och även på toan....en fix idé helt enkelt men det går över;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...