lördag, juli 11, 2009

Fyndade lite förresten.

Det var lite svårt att fynda saker under all plast som skyddade loppisprylarna, men se... Lite hittar man allt.

Bla två söta prickiga koppar med tre underfat till. 5 kr. Tänkte sätta blommor i dom och ha dom på... ja just det... matbordet :)




En fiiin 70-tals skötbädd/skötväska. 10 pix.
Blir bara så lycklig av sånt här!




Ooooch en påslakan i en härligt grön färg (lite blek på bilden) med söta rosor på. Funderar på om Hello skall få den.




Så. Det var ju LITE iaf :)
Sen köpte tonårswannabe-mamman även en ny plånbok billigt. 40 kr tyckte jag den var värd.



Nu skall jag se till att Askungen konstigt nog plötsligt slutar så dom kan gå å lägga sig... näää. Dom skall få se klart men SEN är det sängen!
Imorn är det jobb för mig. Bra med lite pengar.
Tjoo
/tant trassel

5 kommentarer:

Trebarnsmamman sa...

Åhhh vilka underbara koppar!!!!

orcid sa...

skötväskan var väl söt! me like.:)

Marie sa...

Hej på dig!
Jag tänkte bara tala om att jag hittat hit och tycker om att läsa din färgglada blogg och det du skriver i den. Vi sågs hemma hos Ella på Bekys kalas. Joppas det är ok att jag läser!
Kram, Marie

Marie igen sa...

haha Joppas! Haha... ja, du fattar...

Karina sa...

Marie! Välkommen. Ju jag vet allt vem du är :) Du läste så snällt för våra barn medan jag låg i soffan å dega.
Tack
/karina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...