fredag, juli 10, 2009

Närmre målet... igen!

Kommer inte ihåg om jag gjorde ett inlägg för ett tag sen när jag efter MÅNGA MÅNGA månader äääntligen hade haft en våg som visat under 76 kilo.
DET kan jag säga att jag hade väntat på.

Att se att det kanske inte är slutet på viktnedgången kändes underbart.
Hade ca 9 kilo kvar till målet.

Nu, idag fick jag för mig, mitt på dan, att jag skulle ställa mig på vågen igen.
Och se... nu vägde jag 74,8!
Den har rört på sig IGEN :)
7,8 kg kvar tills jag är i mål.


Målet är att vara NORMAL.
Att inte vara så fet så jag drabbas av risker för överviktsrelaterade sjukdomar.
7,8 seeega kilon.

Kom igen nu motivation!!
Det är NU jag skall lägga om mitt sjuka tänkande... eller ICKE tänkande.
*hoppas och beeer*


pöss

/tant trassel

4 kommentarer:

orcid sa...

snygg bild du hittat, snacka om hylla:p
kul att vågen visade minus igen! grattis jättebra jobbat.:)

MissC sa...

Wiiihooo!!! Go Karina Go Karina..! *sjunger*

Karina sa...

haha. ja visst är den najs Orcid? :)

Puss tjejer

Trebarnsmamman sa...

Hejja, hejja, hejja!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...