söndag, maj 31, 2009

Grattis älskade Hwila 4 år!


Ojoj... 4 år?
17 timmar jobbade jag. 4 timmar jobbade jag MOT krystvärkar men kroppen bara fortsatte att kämpa.
Till slut, när hon hade passerad förträngningen som orsakade stoppet, kom hon.

Jag hann säga hej till henne, sen sprang dom iväg med henne till NEO eftersom hon var så stånkig efter den långa kampen.

Först efter två dagar fick jag upp henne till mig. Det var först DÅ jag fattade att hon var min.

Nu känns det som att hon alltid funnits.

Igår hade vi kalas för henne hemma i trädgården. Ett litet gäng med kids och deras mammor var närvarande. Dom lekte jätte bra i några timmar. Tårtan var jätte fin och var självklart super god. När alla kidsen hade åkt hem kom farmor och farfar med studsmattan som var gåvan från dom, mormor & morfar och oss. Vi tänker gräva ned den så den 'försvinner från trädgården' Det kommer bli jätte bra!

Ungarnas nya fina kläder som Hello hade sytt åkte av illa kvikt när gästerna hade kommit för man skulle ju bada lixom.
Här är iaf en bild på Zion i hans nya byxor. Dom passade SÅ fint och var otroligt snygga!
Hemskt nöjd!

Nu skall jag packa ihop för idag. Hem till trädgården tror jag. Har solat en stund idag redan på fikarasten på en gräsfläck vid ESAB.
Jätte skönt. Fick MINST 10 nya fräknar!
Puss
/tant trassel

5 kommentarer:

MissC sa...

Hälsa å gratta från oss!!!! Vilken cool tårta! :P

Hello sa...

Åh, så fina de är på! Och OM det finns kvar! Det är ju massor kvar! Jag tackar och bockar och skickar med nåt extra med skjortan som tack.

Kram!

Hello sa...

Och tårtan! Tur att du kunde flörta så bra med konditorn!

~Johanna~ sa...

GRATTIS söta Hwila!!!

Karina sa...

tack tjejer.
Hello... det dröjer nog inte länge innan jag måste köpa mera av dig.
Är ju hämskt sugen på en sån dära jacka du bara sydd en prototyp på än så länge... har lite bra tyg till en sån tror jag. Men just NU skall jag glädja mig över dom fina sakerna jag redan fått hem hit.
Kramar till er alla
/Tanten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...