måndag, maj 04, 2009

Hälsning mellan regndroppar


Hej på er.
Här var det mörkt och grått idag. Funderar till å mä på att tända lampan här jag sitter på mitt lilla krypin på Esab.
Har ätit min frukost knäcka och druckit mitt kaffe. Skall strax sätta mig och skriva den dära dagboken som skulle ha varit inne i fredags till magistern.
Så kan det gå när man har mycket i huvudet.
Borde nog oxå kolla lite med min handledare här på Esab... jag har hört att dom söker sommarjobbare. Lika bra att passa på lixom.

Tänkte försöka hinna med två loppisar idag. Ett på lunchen och ett efter 'jobbet'.
Sen MÅSTE jag beställa målarfärg. Det får ju hända lite med skåpet snart.

Annars planerar jag att:
-frysa när jag går på lunch eftersom jag inte har nån jacka med mig
-ångra mitt val av lunch när vi skall äta ute idag
-ÄN en dag vara springpojke åt nån istället för att få göra det roliga själv.
-gå hämta mina EGNA NYA skyddsskor som förhoppningsvist kommer idag.
-säga nåt snällt till nån som verka behöva det
-dricka MERA vatten än kaffe under dagen
-göra fynd i Esabs skrotlådor
-INTE göra bort mig!
-uppleva nåt rolit så man har nåt att blogga om.

Låter väl som en utmärkt planering?

Hej påre så länge så.
/tant trassel

2 kommentarer:

Anna sa...

Kikar in och säger hej!
Gillar alla dina foton! De har en så härlig karaktär!

Karina sa...

åhh va härligt att höra Anna!
Kram
/karina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...