måndag, maj 18, 2009

Yo

Morron.
Håller på att planerar helgen som kommer. Tänkte 'kompa' på fredag och ta en super lång sthlms helg!
Har bookad in mig hos Johanna (Jofimiel) och Nina från torsdag till fredag. Dom skall kanske åka till Uppsala till Tjorvig och jag får hänga meeed... hoppas jag. Hon har nog inte frågat än :) Men vi ska grilla iaf. Gött.
Veronica har jag träffat förr, men ingen annan av dom tjejerna tror jag.

Då får Rolle va nån annan stans med kidsen. Skall ringa Mica, en god vän till mig och fråga om vi kan va där.
Skulle gärna ha bott hos MissC men söta Sussi och lilla sysling William är i GBG, så det känns roligare för ungarna att besöka Mica och Anders då deras Hugo är lika gammal som Zion. Då kan dom busa.
Men nu får vi se om dom har tid med oss :)

Nu är det frulle och jag vill INTE missa det.
Kram så länge
/tant trassel

3 kommentarer:

orcid sa...

låter som en bra plan:) hur går det i skolan och med tentorna, N undrar också hur det går för dig i plugget.

Har ni mycket att stå i på kvällarna? N och jag tänkte kanske komma förbi nån kväll (han börjar jobba på fredag igen),typ i kväll eller morgon kväll...men bara om ni har tid så klart!

kramis

Tant Trassel sa...

tar d på msn

Hello sa...

Ska du komma förbi med tyget??

Jag jobbar dessvärre som en galning hela helgen, men endera finns det nån hemma eller så lägger du det nere vid källartrappen - där ligger det kvar tills nån kommer hem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...