måndag, maj 04, 2009

Gud va tråkig jag är!

Har haft en 'kaotisk' helg med massor måsten och en omtenta som hängt över huvudet på mig hela helgen.
Söndag kväll var jag så slut som jag inte varit på mycket länge.
Nu har vi i alle fall planterad potatis, morötter, timjan, sallad, ärtor och vitlök.
Jag har hackat, krattat, lagat mat, hackat , grävt, lagat mat, fixat och pysslat med den lilla åkern vi fått till.
Idag är jag BÅDE slut i skallen och i kroppen.
Tog i så jag skrek ibland igår med hackan... så där har vi förklaringen :)
Men jag känner inte alls för att dela med mig av nåt.
Är bara lik noll i huvudet.
Så ja... jag känner mig jätte tråkig faktiskt.

Tentan gick nog ok.
Det var bara två frågor, så... :)
Sen han jag precist till esab från skolan, äta min mat ocg BÖRJA ta tag i saker och ting där när Rolle ringer och undrar om jag kan hämta kidsen. Dagis stänger tre och han har GLÖMT att han skulle hämta dom.
Typiskt. Kastar allt jag har i händerna och skynder hem. Hinner till dagis 5 över tre.

Hwila är lessen för hon har fått för sig att vi hade GLÖMT henne...?

Nu sitter hon och pappa i soffan och kollar kalle anka. Zion somnade i soffan kl 18:30 så han har jag burit in i sängen.
Nu skall jag hitta damens tandborsta. Nu är det sängdax.

Kanske tittar in sen.
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...