onsdag, maj 20, 2009

NUUU hände det!

NU har jag äntligen ställd till big time här på ESAB.

Har kapat en kabel för kort... en sak är att jag måste dra om den kabeln där den lixom sitter fast i ene änden, vikket är ett HEL*** En annan sak är att just den kabeltypen är SLUT och den stumpen dom hade 'räckte precist till skåpet'
BRA Karina...

Nu så skall jag på jakt och sen skall jag gräva ned mig tror jag.
Tur som är skratta alla åt mig. Inga surisar. *tacksam*

Skönt att va i en miljö där man kan ta sånna feta misstag med ett leende.
Det drabbar ju bara mig själv eftersom det är 70 av mina egna dragningar som måste dras om.
Tiden spelar ju i o för sig oxå in... saker och ting måste ju bli färdiga... och här sitter jag å bloggar??

Nej nu... ut å hitta lösningar på problemet.
Hejrå vänner
/tant TRASSEL!!

1 kommentar:

Hello sa...

Tänk så bra du kommer bli på såna dragningar sen ;)

Du, tusen miljoners tack för paketet som kom i fredags! Superfint ju!!!!!! Jag har klippt till klänningen och byxorna och blir nog klar ikväll. Annars imorgon kväll.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...