torsdag, maj 28, 2009

Paket från Hello!

Har väntat på ett ljuvligt paket från Hello
Hwila fyller ju 4 på söndag och jag har beställd en klänning/tunika till Hwila att ha på sig och ett par byxor till Zion. Zion somnade tyvärr i soffan efter kvällsmaten så han kunde inte posera men Hwila tyckte att hon var URFIN.
Jag är så otroligt nöjd med kläderna till ungarna att jag nog aldrig kommer köpa nån annan stans ifrån :)
TACK Hello!!!

Hwila VAR glad men väldit trött.
Det är en bra modell. Massor plats att växa i!!




/tant trassel

3 kommentarer:

orcid sa...

Äh vilken söt klänning!!!

Tant Trassel sa...

ja eller HUR!
Kram
/k

Hello sa...

Åh, så skönt att den passade! Min systerdotter (som är lite längre, blev fyra i januari) fick agera provmodell, så efter det gjorde jag den lite bredare under armarna och liiite mera utställd längst ner. Den är ju precis lagom för stor, så den håller ett tag. Jag tycker modellen är ursnygg som tunika sen också, när den känns för kort som klänning.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...