tisdag, maj 05, 2009

Checkar av listan från igår.

Kom på att jag ju hade glömt att ta en återblick ungefär ett dygn från nu på den 'Planerar att göra' listan jag hade uppgjord.

Jag hade planerad att:
-frysa när jag går på lunch eftersom jag inte har nån jacka med mig
Jag tog bilen istället.

-ångra mitt val av lunch när vi skall äta ute idag
Japp. Ett säkert kort. Valde en inbakad sak istället för min vanliga kebabpizza och jag lovar... det GICK inte att äta. Äckligt mycket ost och sen hade dom använt nån prässkinka istället för vanlig skinka. RIKTIGT äckligt!

-ÄN en dag vara springpojke åt nån istället för att få göra det roliga själv.
Han KOM inte hit eftersom tåget hade blivit inställd! Jag fick jobba själv HELA dagen. Underbart!

-gå hämta mina EGNA NYA skyddsskor som förhoppningsvist kommer idag.
Dom HADE kommit men efter en halv timmes provande, vandrande fram å tillbax och slutligen mäta foten bestämde jag mig, TROTS rätt längd fot för en 39:a, att skicka tillbaka skorna till en strl större :(

-säga nåt snällt till nån som verka behöva det
Humm... hade nog glömt den hära punkten. Undrar om jag sa nåt snällt, spontant till nån?? Får fundera.

-dricka MERA vatten än kaffe under dagen.
Tror nästan jag fick till det faktiskt!

-göra fynd i Esabs skrotlådor
Hann inte titta i lådorna idag.

-INTE göra bort mig!
Nja... om man bortser från att jag fumlade mig genom dagen igår, så...

-uppleva nåt rolit så man har nåt att blogga om.
Nej tyvärr.
Dock var det lite intressant att se tillbax på listan som jag hade glömt bort bara efter nån timme.


Nu är det dax att jobba, äta frulle och visa mig från min bästa :)
Tjoo
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...