lördag, maj 02, 2009

Ryskan i mig!

Den väcktes idag på tanternas loppis.
En underlig känsla, men svärmor, som oxå var på loppiset, hittade en fin pälsmössa som låg fint nedpackat i en papperslåda.
Jag larvade mig liten en stund och gick sen å kollde i spegeln.
Jurå, men hallå... detta kanske skulle funka...
Jag menar. Med rätt jacka, lite kallare väder och sen en stooor hink bra självförtroende, så skulle jag nog kunna bära pälsmössa faktiskt.

Ja va tyyycker ni!? Visst ser jag lite rysk ut?
Skulle NÄSTAN passa in i en sån propagandaplanch tillsammans med en mustachprydd gubbe!

Vänta bara tills vinter hörrni.
Den kostade hela 50 kr. Svärmor gav mig 40 kr till mössan och jag lovade därmed henne att jag skulle försöka bära den... nångång :)

Zion fick oxå prova på mössan. Han var väldans nöjd han mä.
Den kommer nog stanna i familjen hähä.
/tantski trassliski

7 kommentarer:

orcid sa...

alltså jag gillade den....men jag gillar äldre pälsar med...jo det är ju djur (jag veeet det)men jag kan inte låta bli att tycka att de är vackra :S

Hello sa...

Den hade varit årets hit här i storstaden! Och det är faktiskt sant!

~Johanna~ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
~Johanna~ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
~Johanna~ sa...

Du e råkcool!, och sen vet du väl....en skönhet klär i ALLT!

puss

(De e jag som tagit bort inläggen ovanför om du undrar, jag stavar ju som en kratta!)

Tant Trassel sa...

haha. ja ni är fina. Men då hade jag kanske inte fel när jag tyckte att den kanske VAR lite trendig ändå!

Anonym sa...

Nämen! Den e ju likadan som min! Jag hade den på nyår ärvd efter Mormor Lilly (mormors mamma) Du är ju skit snygg i den! / Petra

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...