torsdag, maj 07, 2009

Regn igen dårå

Men va gör det... med lite regn. Bra för allt som skall växa under sommaren och jag sitter ju ändå bara inne, så...

Fatta. Snart har 4 veckor gått på ESAB.
Tråkit att det skall gå så förbaskad fort när det är såhär roligt.
Gillar gänget här. Känner mig väldigt välkommen och man blir redan nämnt vid namn och så.
Vem vill börja skolan efter detta?
Vet iaf var jag skulle vilja satsa på att 'sitta' i framtiden.
Vi får väl se.

Nu skall jag gå ut och göra lite nytta igen. Min kompanjon sitter härinne på rummet och jobbar ihjäl sig med en sak på datorn.

Off I go.
Tjoo
/tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

va har du varit på ESAB i 4veckor snart?!?!?! du började ju nyss!!!:p

Karina sa...

japp. dom sa det oxå idag vid lunchbordet när nån frågade hur länge vi skulle va på esab och jag sa att vi skulle va där 8 veckor men att hälften redan hade gått. 'Men... neeej... två veckor måste det ha gått... MAX!'
och det är ju så det känns!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...