onsdag, maj 13, 2009

EuroMelo

Nu skall här rankas... eller vänta... jag KAN nog inte det.
Här är dom som JAG gillade i första semifinalen av dom som gick vidare!
Random order!

Island (älskar hennes perfekta röst, tonsäkerhet och och sen fastnade melodin hos mig. Lyssna på det några gånger så sitter den där)




Bosnia & Herzegovina (nja ni vet... lite modern proggit. Gillar detta stela militära. Toppen!)





Malta (Jurå. Oj va jag har visslat på denna låt dom sista dagarna! Prova själv! Det är en skit bra vissellåt!! Känner mig nästan lite beroende! Älskar hennes vibrator.)

What if we could be free?
Mystify our wisdom in time
and one day we’ll see
What if we found the key?
Throw the dice, unravel our lies
and learn how to be




Annars kändes det som en manifestation med Israels bidrag! En Israelit och en Palestinier sida vid sida, sjunga: THERE MUST BE ANOTHER WAY!
Go go!

Finlands bidrag gillade jag eg men INTE lajv :(
Så den föll bort när jag såg den igår på tv.

Nu fryser jag. Kanske skulle ta lite vino nu... kolla lite på tv...
Natti

/Tant trassel

2 kommentarer:

MissC sa...

Hur gör du???? Jag har inte lyckats få in videoklipp här på blogger :(

Tant Trassel sa...

vi tar det på msn nån dag. det är super enkelt!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...