måndag, juni 01, 2009

Har nu laddat...

Har laddat symaskinen, plockat fram tyger, mormors tygsax, måttband och krita för nu skall jag få klart det tyget som skall hänga vid den väggen där vi rivit ut skåpet. Idag är det en murad vägg av gammalt handslaget tegel delvist putsat, så det är inte så jätte roligt att titta på.
Den möbeln jag har köpt som skall stå där bara väntar på att jag skall få ut fingret och få sydd det jag skall.
Har kommit fram till vikket tyg jag skall sätta upp och har dessutom kommit fram till att jag måste komplettera båda längderna med 30 cm vitt tyg längst ner om det skall gå från tak till golv.
Imorn skall jag besöka Laxå Bygg och kolla om dom har en toklång runstav som inte är för tjock.
Tror det blir bästa sättet att hänga upp tyget på så det ser bra ut.

MEEEN... ändå sitter jag här... och surfar och bloggar.
KAN det verkligen va roligare??

Nää hörrni
Hejnu!
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...