fredag, maj 29, 2009

Gäääsp


klickbar bild

Gahhh va uttråkad jag är.
Känns som pusten gått ur mig efter veckans socialiteter -om det nu finns ett sådant ord.
Alla är jätte snälla och roliga och jag är såå stimulerad (förstå mig rätt nu) efter en 'arbetsvecka'.
Nu sitter jag ensam hemma, ungarna sover och Rolle jobbar.
Och nu saknas det... skrattet, leenden, skämten och jobbet. Nu gick luften ur partyballongen och intet finns kvar.
Igår var bra för mitt självförtroende och idag var inte lika bra, så kontrasten är så mycket större.

Tänk va jag kommer att lida sen när skolan börjar. Tråkiga tomtar samlas åter runt skolböckerna och ingen dra ett skämt.
Får nog samla alla så dom kan bli riktigt pissfulla, så dom kan släppa los lite *patetisk*

Jag är inte van vid uppmärksamheten och jag känner att jag håller på att bli beroende :)
Men... nu är denna vecka slut och det återstår ynka två veckor. Sen är det slut. Sen måste jag börja gilla att umgås med MIG.

Hoppas Talang 2009 är slut nu för nu VILL jag kolla på tv.
Kram
/tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

du är alltid välkommen på frukost här;) och lunch och midddag med så klart:D

hoppas du får en bra hel ändå trots att måendet går lite upp och ner.
själv ska jag för första gången köra mc i trafik med en privat handledare...så nervös är jag:S

kram

orcid sa...

....och kaffe och fika med!!!! ville bara lägga till det:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...