fredag, maj 08, 2009

Men... den var ju BLÅ imorse!


Jag såg det själv! Himlen!
VISST var den blå?

Det såg ut som det skulle bli så fint och titta nu... regn regn regn.
Har bestämt mig för att INTE störa mig på det OM det inte regnar lördagen d 16 maj då jag skall stå med mitt bord på bakluckeloppiset i Hasselfors.
Jag kan kompromissa... HÖR DU GUD?? Bilen ÄR ren nu! Det behövs inte mera vatten. Tack förresten! Den blev jätte fin.

Humm.
Åt en rågbröd till lunch. Hade glömt matlådan... eller inte orkat göra nån och på nåt sätt trott att 'det löser sig nog' men HUR skall det göra det? Det finns ju bara en sur rågbrödsskiva kvar och lite knäckis. Om jag inte får en skakattack innan min arbetsdag är slut skall jag vara lycklig.
Det är ju inte direkt proteiner som finns att köpa i automaten här utan det står antingen Haribo eller Delicato på påsarna.

Skall ändå dra tidit idag. Det är ju fredag och jag har stämt träff med en tjej kl 14. Hon hade en masse pojkkläder till Zion som hon ville bli av med.

Well...
Skall se vad skåpsbossen Dan har för tanke med dom närmsta timmarna... timmen.
Hej så länge
/tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

inte bra med sådan fjuttig lunch :S
hoppas du överlevde:p

jag har laptopabstinens men troligen får jag hämta en ny nu i veckan:)

Anna sa...

Rågbröd lät inte som nån höjdare till lunch!

har en liten tävling hos mig ifall du är intresserad!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...