tisdag, maj 05, 2009

Nu ska här räfsas...


Inte löv denne gång utan jag håller på att skrapa ihop en massa prylar jag kan sälja d 16 maj på Mopedens dag här i Hasselfors.
Förra året var min första dag som försäljare nånsin.

Det regnade, blåste och var SÅ kallt och sålde typ inget eftersom det inte var en käft där pga vädret.

Men iår lossas jag att det är första gången jag har loppisbord nånsin IGEN och denne gång vill jag ha fint väder.

Jag vill att nån skall tycke att dom gör fynd och jag önskar jag har sånt som nån letat länge efter.

Kan knappt välja ut va jag skall ha mä. Tänker ta släpet denna gång. Då kan man ju fylla på med fynd :)


Har även råkat ut för ett mycket lustigt sammanträffande.

En klasskompis till mig, som dessutom bor ganska långt från Örebro, berättade här om dan om sin dotters dagisfröken som hade varit med i tidningen eftersom hon hade ett stort intresse av 60 och 70-tals prylar.
Min klasskompis sa att han hade tänkt på mig då hähä.

Han nämnde även att hon hade en blogg.
Jag undrade då över bloggens namn med en särskild bloggs namn i tanke och det visar sig att just hennes blogg är en av dom jag läser VARJE dag.

Ibland är världen grymt liten... och rolig :)


Just det... mina två loppisbesök gav väl ett sådäääär resultat. Inget att hurra för. Lite tyger bara.


Nu är det House hörni.
Skall bara torka ur micron.
Kram för nu.
/Tant Trassel


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...