onsdag, maj 20, 2009

Ordningen återställd

Jurå. Visst gick det. Sladden räckte ändå... bara två trådar behövdes skarvas och då har man ju även lärt sig det lixom.
'Man lär sig av sina misstag' säger dom, men jag känner på mig att detta inte kommer va sista gången jag kapar en viktig kabel för långt och ställer till för mig själv.
Det är så jag ÄR lixom.
Gäller även i vardagen.
Börjar fundera på om jag är opraktisk :)

Jaja... Ordningen är iaf återställd med en fin guldstjärna i kanten, lagom till en långhelg i sthlm med start imorn fm.
Hem och tvätta lite kläder och sen bär det av till Johanna & Nina, som jag skulle vilja va hos bra mycket oftare än jag är, medan Rolle åker vidare till Mica & Anders.
Vi skall nog hinna träffa Gudfar Johan och förhoppningsvist lite AFFtjejer o barn (alltforforaldrar.se -et forum på nätet) hemma hos Mica på lördag.
Längtar efter dom alla. Det var såååå länge sen ju!

Känns dock som många dagar att va borta från ESAB och alla fulsnack man hör på verkstan där det sitter ett grabbgäng bredvid mig och mitt skåp.
Meeeen... jag är inte sådan att peta av pinnen även fast dom försöker på olika sätt.
Skall INTE tappa ansikte inte hahahaha

Skall försöka komma ihåg att fota lite under helgen.
Kanske ni käner igen en å annan då :)

Kram å hej
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...