måndag, maj 18, 2009

Ähhh men HEJ!



Vet inte i vikken ände jag ska börja! När skrev jag här senast?
Det finns ingen tid!!
I fredags var jag i Örebro för att göra sista tentan innan sommaren.
Fick veta idag att jag var godkänd med ETT skit poäng från VG. Typiskt mig och alltid snubbla på mållinjen hähä.

Tog med mig Oscar till en liten gräsfläck vid slottet där vi satte oss och åt en billig kebab m bröd och en läsk.
Sen drog vi hem till mig, packade en fikakorg och stack upp till vårt andra hus där vi njöt av solen på trappan.
Vårt syfte där var för Oscar att spana in stugan vi har där för att evt flytta in där.
och ja jamen... vi har fått ja och det är underbart roligt att ha honom där och att det nu... snart, finns nån som kan hålla efter och SE efter stället... Det ligger så ensamt däruppe.

I helgen som kommer börjar förberedelserna inför inflyttningen... ju det finns lite att göra :)

Oscar slaggade på övervåningen på natten och lördag var det sedan baklucke loppis i Hasselfors på Moppedagen.
Det var fint väder men jag tror att jag som vanligt har fel saker för dom som hittar till Hasselfors.

Jag kämpade och stod där och hängde halva dan och fick in ca 200 kr! Det kostade dessutom 60 kr att stå där.
Vet inte om det var värd all slit för 140 kr :(

Ett par timmar efter jag hade kommit hem... döds trött, åkte vi till prelle i stan på förfest. Jätte trevlit att träffa en masse nytt folk och en masse folk som man sett i byn men aldrig knappt pratat med.
Vid 21 gick vi, glada i hågen, till lokala värdshuset på efterfest och EuroMeloFinal.
Allt jag älskade hamnade som vanligt långt ner på listan :) Dock placerade ju sig Island fint, så jag är gla ändå OCH norden vann hela kalaset, så ja... its ok lixom hähä.
Vi sov över hos prelle m familj och befann oss där halva nästa dag oxå.
Sen åkte vi hem å grilla med Oscar som återvände från egen fest.

Åhhh vikken helg.
Och GUD vikka långa inlägg jag gör jämnt!!
Stop
Får göra ett nytt med alla fynd :)
Kram för nu
/tant trassel

1 kommentar:

orcid sa...

hahahahhaa heeeeej länge sen sist ju!!!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...