måndag, juni 14, 2010

Nakenfisar





Idag tog jag faktiskt fram solsängarna för att försöka bättra på fräknarna lite.
Jag å ungarna i varsin säng och Gucci flåsandes i gräset bredvid.

Tog väl en timme sen var det fööör mycket 'sol i moln' så jag fick äntligen rest på mig och började hjälpa Rolle att röja ut ena skolsalen. Har ju bestämt oss för att ha loppis där.
Gärna med sommarcafé men nu får vi se.
Först ska allt röjjat ut, sen städas och seeen in med allt som skall säljas.

Ska bli såååå rolit att ta överpris på allt och inte sälja en enda penal :)

/tt

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hihi

Anonym sa...

Synd att man inte fick se mer naket av mamman i stället ;)

Tant Trassel sa...

:)

Anonym... oj vikken tur du har idag då för jag har just lagt in en MASSE hud på bloggen :)
Nej men allvarligt... du vill nog inte se nåt naket om du visste...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...