onsdag, juni 16, 2010

Är det nåt du vill ha sagt??

På en vecka har vi haft punka TVÅ ggr på bilen. Visst att däcken är blanka utan en tillstymmelse till mönster...
Undrar om bilen på nåt sätt försöker berätta för oss att nya sommardäck är absolut prio ett?

Igår tänkte jag va en duktig tjej å åka på fotbollsträningen. Jag kom till infarten till Hasselfors när jag kände att bilen inte reagerade som jag hade tänkt mig.
Stannade och såg att det ena bakdäcket så gaaanska lesset ut. Skyndade hem och en timme senare var det helt platt.
Glad att jag inte åkte till Mullhyttan!
Var dock lite störd på den missade träningen och tog istället hunden och tog en vända runt Träntorp. (3 km eller nåt)
Intervallade så jag sprang lite och powerwalkade lite. Sprang i mina basketkängor för jag har inget att jogga i. inge bra alls. Kände mig JÄTTE tung (ja jag ÄR det men ni fattar säkert va jag mener)
Önskar så att jag hade nåt annat att springa i. Men just nu finns inte dom pengarna.

Men men... svättig vert jag iaf och det är väl huvudsaken.
Skönt med en lååång dusch och sen en omgång med borsten så man känner sig riktigt genomskrubbad sen :)

/tant trassel

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är sådana här dagar man önskar att man var din tävttsvamp ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...