onsdag, juni 16, 2010

Era bloggar...

Jag måste be om ursäkt... igen igen.
Denne gång är det för att jag INTE har läst på era bloggar... inte allas. Jag har läst dom jag har länkat till men problemet är att alla andra som jag OXÅ vill läsa och brukar läsa och BORDE länka till men som jag aldrig FÅR länkat till DOM...DOM genvägarna ligger... typ på ett usb minne nånstans bra eftersom jag ju har lämnat tillbax min skoldatorn och i sista sekund bad jag Oscar spara genvägarna innan han rensade hårddisken.
SÅ alltså... era länkar... Snälla kan inte jag få dom, eller ge mig en kommentar så jag kan hitta tillbaka till er!
Annars tar det på tok för lång tid innan jag tittar in hos er.

Kram å pöss... det var väl ändå LÄNGE sen va?
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...