måndag, juni 21, 2010

Näää nu... lite uppåt snack :)

Har ju handlat en del helger/dagar hos grannfamiljen som skall flytta från 400m2 till 150m2 typ och det är jag ju bara glad för på ett sätt eftersom det betyder loppis :)

Idag var jag där för sista gången eftersom det var sista öppetdagen.
Ut över en del andra saker som jag kan fota sen så köpte jag idag dessa galon galgar (hur stavas det??) som jag hade klämt på några ggr innan.
Nu slog jag till eftersom det var halva priset :)

Ljuvliga! Vet inte när dom är från men jag kanske skulle gissa på ... sent 60 tal?? Hjälp mig nån :)

En liten rosett runt kroken och dom pryder ett vart skåp :)
Tur att man hittar sådär fina saker att hänga den gula morronrocken på!

/tt

3 kommentarer:

MissC sa...

Jag har skapat lite av en "fristad"
http://i-mitt-hjarta.blogspot.com/
Välkommen :)

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

underbara galgar! jag älskar loppis!

Pippi sa...

åhhh jag älskar din galongalgar.
jag har fastnat på sånna som ser ut så, fast dom har en massa nitar runt..lät det begripligt eller ??Finns i massa färger inte helt enkla å få tag i...
Grattis till fina fynd..
Kram Pippi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...