torsdag, juni 24, 2010

Moster Kloster

Detta blir sista inlägget för kvällen för jag MÅSTE testa att vaxa benen igen känner jag.
Är dessutom lite lätt salongsberusat så det kommer kanske gå undan :)
Iaf så har jag ju min älskade lilla moster Åsa som i mitt lilla barnhuvud alltid varit som hon nu engång är dock inte som alla andra.
När man växer upp inser man att hon rent faktiskt är utvecklingsstörd.
Hon är fantastisk, hjärtlig och har alltid älskat oss ungar och tagit hand om oss.

Nåt annat hon gör mycket i det är att sticka. Inga avancerade saker utan sånt som Handdukar och tvättlappar.
Och då bara ränder.
men visst älsakr vi ränder.
Allt under min uppväxt var typ randit :)
Trosor, tvättlappar, handdukar typ.

Och dom håller år efter år.
Visst är dom vackra?

Älskade Moster Kloster (som jag alltid kallade henne)
Saknar dig ibland du.
/henne du är moster till

1 kommentar:

orcid sa...

mysigt och det ska vara ränder på äldre ting, de tär det som gör dom till fantastiska minnessaker.

varje rand har sin historia :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...