torsdag, juni 24, 2010

Ett år!!

Ett år sen jag träffade mamma å pappa sist.
Ett år sen jag träffade mamma första gången efter konstaterat canser i benmrägen.
Ett år sen och nu är hon på sin andra omgång av cellgift.
Ett år och jag vet inte vad jag skall vänta mig!

mamma säger... det får ALDRIg gå ett år igen innan vi träffas!!!
GUD!! ÄN mera anledning att ge mig ett bra jobb så vi har RÅÅÅD!

dom åkte hemifrån Danmark kl 12 idag.
På torsdag nästa vecka är dom troligen här.
Dom känner till mina tankar runt framtiden. Men det skall inte förstöra att dom skall få träffa våra fantastiska två ungar igen.
SOM jag önskar att dom kunde få va större del av vårt liv... deras liv... barnen och dom...

LÄNGTAR!!!

Snart...

/tant trassel

1 kommentar:

MissC sa...

Förstår precis hur du känner!!!! Även om jag har närmare till min familj, så är det ändå alldeles för långt bort. De missar så mycket vad gäller William, det är nog det jobbigaste.

Håller tummarna att du blir höginkomsttagare :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...