tisdag, juni 08, 2010

Googlar 'rumpa'

Tänkte göra ett inlägg då en tanke slog mig nu efter duschen där jag kastade en blick över axeln in i helkroppsspegeln där jag gick förbi i min gula morronrock. Råkade fastna på min rumpa... med blicken asså.
Funderade en stund... Undrar om man har en 'snygg rumpa' tänkte jag. Man SER ju lixom inte riktigt HUR den ser ut i en spegel. Man ser den lite halvt från sidan men inte lixom ordentligt.
Försökte fota men det var helt omöjligt med min iPhone (skit kamera)
Dessutom kanske inte en rumpa ter sig så värst vackert i en gul 70-tals morronrock om inte resten av kroppen gör det :)
Fattar ju att jag inte har en rumpa som en porrskådis men efter omständigheterna då?...

Hur som helst... tänkte att DET måste jag blogga om... men inte mera än så... för vad vill jag ha sagt?
Typ... vet vi hur vi ser ut? Är det bra eller dåligt. Går jag runt å tror att 'min röv ser snygg ut i dom hära jeansen' och sen är verkligheten egentligen en helt annan?
Man kanske ser bra mycket snyggare ut -med MINA ögon, i ett par andra jeans.

Fråga... HUR SER MAN SIN RÖV SOM DEN VERKLIGEN SER UT??
Ja jag vet. Jätte töntigt och ett problem som kanske bara en tonåring bryter sitt huvud med.
Men efter min operation och viktnedgång har alla delar på kroppen plötsligt blivit så viktiga... dom har aldrig innan fått uppmärksamhet från mig eftersom jag med åren har förträngd dom som icke varande och oviktiga.
Jag vet ju att den hänger som en treårings killrumpa men i övrigt då... hur ser den ut?
Är det bar jag som undrar va andra ser? :)

/tant trassel

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nice shape on that ass.... ;)
Man får ju liksom bra tag om den.

Tant Trassel sa...

skall kanske förtydliga att assen inte är Tant Trassels :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...