måndag, juni 21, 2010

Ett steg gjord

Nu har jag ringt.
En vänlig man som verkade väldigt objektiv svarade telefonen och jag... jag visste väl inte riktigt vad jag skulle säga.
Informerade honom lite om våran situation, mina känslor och att jag evt. trodde att det skulle vara bra för mig med ett ensamt möte innan vi gick på möte tillsammans.

Han höll efter mina argument med mig och sa att dom skulle höra av sig så snart dom fick en ledig tid, vilket antagligen först blir efter sommaren. Det var jag dock lite beredd på så...

Men ja... nu har jag ringt asså.
Har inte hunnit berätta för Rolle att jag har ringt eftersom barnen har varit runt oss alla hans vakna timmar idag (jobbar natt) men jag skall smsa honom nu så han vet. Sa ju till honom att jag skulle ringa idag.

Så lååååt nu detta falla i bra jord. LÅT tiden för samtal bli RÄTT tid... jag kan inget mera göra.
Salve
/tt

3 kommentarer:

MissC sa...

Strongt!!!
Det löser sig <3

orcid sa...

jättebra! så glad att höra att du orkade ringa.

kram.

Lillskatan sa...

Kramar om. Bra gjort! De tkommer att ordna sig, men det kommer att kräva jobb...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...