onsdag, juni 16, 2010

Määä va ärre för feeeel på mig!!??

Känner mig jätte okvinnlig!!
Jag har testat att vaxa benen innan. då köpte jag sånna Veet vaxremsor och det funka typ INTE alls.
Gjorde sådär mysit ont men fick inget resultat. testade under armarna. var röd och fin men INTE ETT HÅRSTRÅN hängde med när jag drog. inte denne gång heller.
Tror mig veta att vaxet faktiskt var JÄTTE bra. Toppen konsistens och så men bara 1/5 av mina stubbar hängde med när jag drog. Ändå koncentrerade jag mig mycket innan jag drog så det skulle bli bra.
Men nej... än en gång fick jag sitta där med rödprickiga ben men alla hår kvar typ.
En del av dom synliga håren försvann men inga av fjunen.
Vad är det för feeeel på mig?? Har jag SKÄGG på benen eller??

/surtant!!

3 kommentarer:

Lillskatan sa...

Förlåt att jag asgarvar, men gud var du är rolig! Ärligt talat vet jag nada om vax och sånt. Antingen låter jag pälsen vara eller så blir det rakhyveln...

orcid sa...

kanske det ska sitta på längre med remsan, dvs så det får torka ordentligt?

eller så vill dom inte flytta, stråna alltså ;)

Unknown sa...

Har bena varit rena? Jag menar från insmörjningskrämer och dylikt? Har du spritat benen innan? Det kan ju hjälpa till att få det å fästa. Sen får man ju köra flera gånger på samma ställe ibland och det händer ÄVEN på salong :/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...