måndag, juni 28, 2010

Fint besök

Igår kväll rullade mamma å pappa upp på tomten med sin lilla bil och sin lilla husvagn. Äntligen säger jag bara.
Det är ganska exakt ett år sen jag träffade dom sist som sagt men även ett år sen dom såg barnen sist.
Fatta va som händer på ett år med en 3 o en 4 åring på ett år?
Ju dom blir 4 o 5 år och blir mera å mera egna personer.
Aldrig mera ett helt år, säger mamma. Jag hoppas innerligt att hon har rätt.





Mamma hade med en stooooor loppisGodislåda till mig. Massor underbara saker som självklart skall fotas sen.
En masse fina underkläder till barnen fanns det oxå.
Bra mycket bättre än julafton haha.

Nu ska jag sova. Hade lite extra gäster på kvällen. Trevligt men nu är jag trött.
Dessutom är det segt att blogga från mobilen :)

Gonatt pussar på er.


-Tant Trassel från iPhonen.

Location:Stationsvägen,,Sverige

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul! Vill också ha en sån morsa! :D

Ser förresten fram emot att få sjunga med dig o brudarna i kväll! kraaaam!
/Pf

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...