söndag, juni 20, 2010

Men hörrni!

Var det INGEN som gillade mina drömlöparskor??

hähä

/tt

3 kommentarer:

orcid sa...

jo jag dom oranga var supersnygga! :)

Trebarnsmamman sa...

Jag skall svara sådär politiskt korrekt som min make brukar göra. De gör en glad, men de är inte de snyggaste jag sett!
Helt enkelt enligt mig en ganska gräslig färgkombination men, fasen måste man springa så blir man ju i alla fall glad (och aningen full i skratt) när de sitter på fötterna. Go for it! Köp dem...om de hjälper dig att röra dig skall du självklart äga ett par!

Tant Trassel sa...

haha... va fint Trebarnsmamman :)
Måste besöka löplabbet först så jag vet vikken sko jag skall ha. Där måste jag börja.

Orcid: tänk att man alltid kan lita på dig ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...