torsdag, juni 24, 2010

Brun av b-vitaminer eller?

Jag vet inte vad som har hänt med mig i år!
Jag är på min pappas sida av en rödhårig och fräknig släkt. Mammas sida är är anorna brunögda tattare som blir sådär äckligt chokladbruna.
Jag har tyvärr ärvd mest av den fräkniga röda sidan.
Har under hela mitt medvetna liv blivit RÖÖÖÖD i solen, gärna med inslag av blåsor och illamående. Har alltid mått jätte dåligt i solen.
Men nåt har hänt med mig.
I år verkar jag inte kunna få nog av solen. Jag har än inte haft ont därför att jag har bränt mig och har jag blivit påverkat av solen har det färgats... just det... brunt.
Visst att fräknarna gör sitt till infärgningen men på riktigt så är jag faktiskt inte direkt röd oh fram för allt så gör det inte ONT.

Att jag inte har vikten att släpa på gör att jag klarar värmen bättre kan jag tro. Hoppas detta varar hela sommaren, även i juli då värmen kanske kommer in starkare.

Vi får väl seeee
/tt

1 kommentar:

Hello sa...

Du är inte gravid? :) Jag har tidigare mest blivit bränd och röd, men efter min andra gravididet (hon är född i juli) förändrades huden. Den våren och sommaren blev jag riktigt brun och efter det bränner jag mig inte alls lika lätt!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...