torsdag, maj 20, 2010

Rysare

Ja, eller Rusare. En sån är jag numera. Jag å ungarna... och Ella m ungar, och syster Di, Malin mä bäbis Lova, Anna och Såååfi.
Vi 6 tjejer mä 5 ungar gjorde ruset igår.
Vårruset i Örebro asså.

Vi rusade sist av alla och det var skönt det :)
Sofie som är sååå sportig var den ende som sprang av oss. Duktigt värre. Hon fick därmed ansvaret att plocka på sig 'korgen' som vi fick när vi kom i mål.

Den var välfylld och trevlig tror jag alla tyckte.
Vi var svättiga och nöjda hela gänget men jag hade en vansinnig hemlängtan. Så strax efter maten hiddade vi roaden, Sofie och jag. Hem till Hasselfors lugn och bort från 7000 galna brudar i Örebros innerstad.
Barnen skötte sig riktigt bra faktiskt.
Mamman hade det dock väldit tungt med barnvagn och ståbräda oooch dessa två vidunder.
Men va gör man inte för sporten lixom *host*

/tant trassel

1 kommentar:

gabbe sa...

kul att ni kom...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...