onsdag, maj 12, 2010

I förebyggande syfte


D 17 -på måndag asså, skall jag in till USÖ och träffa min kirurg en sista gång innan han ska kapa mig på mitten.
Jag bad om att för träffa honom innan operationen för att på riktigt gå igenom vad som ska hända, hur kan skall skära och var han skall suga typ...

Vill va heeelt säker på att han förstå att jag vill att det skall bli SNYGGT inte bara praktiskt!
Har sett skräckexempel på buk operationer gjorda inom landstinget och jag vill INTE va en av dom som sitter med en mage som ser ut som att dom lika bra kunde ha skitit i att opa mig.

Jag sa ju till honom att jag hade stått still på 70,5 kilo i några månader vilket stämmer MEN... nu ser jag att det inte längre stämmer.
72-73 kilo väger jag och DET fattar ni ju att så kan jag inte ställa på måndag.
Så nu ska vi se om vi kan få till ett under under veckan och helgen för står inte jag på 70,5 på måndag då... då gräver jag ned mig.
Kommer skämmas ihjäl.
Får väl skylla på mens eller nåt :)

I före- byggande syfte knallade jag runt Träntorp igår med djuret
Hon tycker det är kul och kaaanske att det skulle va bra för matte oxå. Hoppas pårre.

Träntorp är förresten en mycket vacker samling hus, söta glada eko kor och vackra kohagar.
Fråga mig inte varför jag inte fångade nåt av allt detta på kort, men ... jag får väl komma ihåg det idag när jag knallar igen.
Kanske ska ta på helkropps- kondomen och lunka lite.


Får se. Först blirre avdelningsfika kl 14 *host*

Kramen
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...