tisdag, maj 11, 2010

Mini Lycka

Tant är en lycklig liten tant mitt i allt dumt.

Japp... såhär glad kan man se ut (liiiite stelt leende visst) när man får sitta där man allra helst vill sitta på en vanlig vardag. Nämligen på ESAB, Laxå.

Har myst runt halva dan och bara hejjat på alla glada människor. Min närvaro var lite spontan för dom allra flesta så det var bara extra roligt. Nu skall man bara mygla in sig ordentligt så man får sommarjobba här... Gud hjälpe mig... med det oxå...

Jag åt god lunch men nu är jag trött. Tänkte eg åka till Skyllberg för att hälsa på Katten men jag får inte tag i dom så det får väl vänta tills nån hör av sig.

Vänta är inte riktigt min melodi tyvärr.
Tjing
/tant trassel

3 kommentarer:

orcid sa...

jättefin du är på fotot! kram

Hello sa...

Hoppas, hoppas du får sommarjobb där! Det vore ju underbart!

Tant Trassel sa...

om man frågar personalavd så är det körd med sommarjobb.
*surar*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...