måndag, maj 24, 2010

När Tanten Gol

04:44 tittade jag på klockan. Då hade jag redan vänt mig ett par ggr i sängen.
Men efter kvart över 4 kunde jag inte somna om. Gick upp och duschade och pysslade runt lite för att sen dra till ESAB. Var här 06:30.

Men nu... nu är jag sådär trevligt trött.
Trött för att jag... är trött och trött för att jag lyckas göra typ ingenting rätt idag.
Har en kabel som jag inte är goda vänner med. Har inte varit vänner med den på några dagar nu.

Den ligger å väntar på mig vid lödkolven men jag vill inte gå dit. Tänker mobba ut den så den blir lessen och drar härifrån.

Vill inte se den nåt mera.
-kanske ska ta å åka till 'THE loppis' istället.
/tt

1 kommentar:

orcid sa...

inte ska du mobba, bli kompis istället så ställer kabeln upp och det blir en fin koppling mellan er :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...