tisdag, maj 25, 2010

Euro Melon Inledd...

Asså...
Visst att Euro Melo brukar husa till största delen skitlåtar, enligt min mening.
Men förra året hade jag till å mä SVÅRT att välja vikken jag tyckte bäst om. Det var jätte mycket bra låtar!
Tror att jag har sparat typ 10 låtar av förra årets bidrag eftersom jag på riktigt tyckte att det var värd att lyssna på igen.
Men igår kväll var ju katastrof!
Finner inga ord.
Börjar fundera på hur tex HELA Polska melodifestivalens bidrag lät. Om den dom skickade var den bästa dom kunde komma på, hur lät då alla andra?

Bara jag?
/tt

1 kommentar:

orcid sa...

Tur att det bara var kvalning det handla om för tänk om alla dessa låtar som spelades i går och som visas ikväll skulle tävla, det blir ju typ 40låtar vas less man skulle bli av att lyssna på så mycket skit :(
Island var absolut den bästa igår kväll tycker jag.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...