onsdag, maj 05, 2010

Lite hjälp tack.

Granntanten Anna har köpit sig ett sådant redskap som man kan utföra kroppsritningar med... permanenta sånna.
Jag har sen hon köpte den lovat bort en bit hud till henne att få testa på.

Nu börjar det bli allvar känner jag och behöver därför eran hjälp.
Har valt ett enkelt motiv utan skuggor osv eftersom hon är nybörjare.
Nu måste jag bara välja vikken flicka det skall bli.
Brevid flickan nånstans ska det stå tant trassel med min egen handstil.
Kan kanske fota det sen.
hur som...
Vikken känner ni mest för... och ni som känner mig, vikken verkar vara mig?
Har funderat lite på kombinationer av dom olika flickorna... ni kan ju tänka så med.

Bilderna har jag hittat på en fantastisk sajt som heter Redvelvetart
Elsie som gör ritningarna är så fruktansvärd kreativ så jag nästan mår fysiskt illa. Allt hos henne och hennes polare är så... fint och bra och... ja jag kommer aldrig kunna bli som dom för det finns inte i mig och det kan få mig att må lite illa nästan hahaha
Löjligt va?
Humm...
Hur som så har hon sagt att man får använda hennes teckningar för just tatueringar och det tänker jag härmed göra.
Den kommer inte bli så stor då Anna ju inte är nåt proffs än direkt. Den kommer sitta vid troskanten på ena siden av ryggen.
Well.. här är dom dårå.

Flicka 1



Flicka 2



Flicka 3



Flicka 4



Flicka 5


Well?
Visst är dom lite söta?
Färg går ju att klämma in på alla. Lite längre hår på vissa kanske oxå skulle funka... Byta tröja och mönster på tröjan går ju oxå.

Pöss
/Tant Trassel

5 kommentarer:

Unknown sa...

Flicka ett utan volang på axlarna, helt klart :)

gabbe sa...

trean fast en ljusare variant. gillade glasögonen.

orcid sa...

Hmm....få se....jag tycker flicka 3 utan rosetten i håret, och kanske inga ärmvolanger...osäker på volangerna där...
Lite längre hår också...

hon påminner om en inre Karina :)

orcid sa...

en sak till...kanske larvigt men jag tycker att ett rött hjärta skulle passa på tröjan..för att visa den varmhjärtade kvinna/medmännsika du är. eller kanske ett grönt hjärta för den miljömedvetna medmänniska du är :)

myran sa...

Flicka nummer 1 är ju du!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...