tisdag, maj 04, 2010

WT som jag ju är...


så håller jag på att lägga över musik i min Ajfåne. Har fått en helt masse av snälla Nicklas som så gärna delar med sig av sin överflöd.



Det är Orcids karl förresten. Dom är alltid så snälla mot mig. Snäll mot mig, mot barnen mor Rolle...
Man kan ju fundera på varför. Man är alltid välkommen och det finns alltid nåt att prata o.... ja det skall jag nog fundera över en stund. Varför så snälla?

Pössar
/tant trassel

OBS. Jag tycker själv att bilden på Nicklas vert BRA. Synd är dock att jag deltog i den bilden. Förstörde ju allt :)


1 kommentar:

orcid sa...

hahaha du e go du på bilden :)

Snällhet/godhet bemöts ofta med snällhet/godhet (precis som med leende) och vi ska vara snälla mot medmänniskor, du vet gyllene regeln är något vi bägge gärna har som en riktlinje...hur skulle världen annars se ut måntro ;)

Ni är alltid välkomna! :) kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...