onsdag, maj 19, 2010

Klart

Nu är jag klar... klar med allt jag skall göra i skolan... under denna utbildning.
KLAR
Jag skall bara få mitt examensintyg

Jag kan... vissa dagar med extra bra självförtroende och vill ljuga lite för mig själv dessutom, kalla mig för Robot- och Automationstekniker.
Skönt... men ändå så läskigt. Nu är man snart arbetslös igen och i AMS våld.
Denne gång hoppas jag dock på att jag kan få till det.

Jag försökte för två år sedan att få lov att genom Arbetsförnedringen gå en el-utbildning.
Detta var helt omöjligt. Kärringen trodde inte att jag skulle klara av det helt enkelt.
Samma kärring kommer jag nu efter den 28 maj att träffa igen och ÄN en gång försöka övertyga henne om att jag VISST kommer klara av det. Nu har jag ju ett betyg som motsvarar BB2 behörighet (elektriker på lägsta nivå typ) så då borde jag väl lyckas göra samma sak en gång till dock med en lärlingsplats till följd?

Hoppas hoppas.
Jag MÅSTE ha mera el-kunskaper om jag skall jobba med det jag helst vill.

Åhh måtte nåt gå åt mitt håll nångång!
Pöss
/tant trassel

3 kommentarer:

Kiina sa...

Men du... Fan vad harligt! GRATTIS!! Kramar Kiina

Hello sa...

Du vet att jag håller alla tummar som finns. Du är ostoppbar!

Tant Trassel sa...

äääsh :) Tack brudar.

Kiina... kul att se dig här!!! puss

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...