onsdag, november 18, 2009

vet svaret

Tror att jag vet ett av svaren på varför jag inte bloggar mera än jag gör.
Jag har INGET bra ställe att sitta och skriva med datorn. Just nu sitter jag på en barnpall i köket vid en JÄTTE låg bänk och bara dom hära raderna har gett mig seriösa smärtor i ryggen. I soffan kan jag inte surfa för där har jag ingen täckning och inte vid matbordet häller. I sängen kan jag surfa men även där får jag ont efter bara en stund.
Så det är altså en pina att blogga... eller att skriva längre texter.
Blä :(
Jag vill ha bra bredband där inte täckningen spelar in.

3 kommentarer:

gabbe sa...

ja det är ju inte lika roligt när man får ont av det.
mår barnen något bättre??
kramizar

Hello sa...

Det låter helt klart som en rimlig förklaring! Men du - vi dör heller inte om det inte kommer dagliga uppdateringar. Det ska va kul att blogga!

Lisa sa...

Du kanske får börja skriva inlägg ifrån soffan (i ett vanligt textdokument) och sedan gå in i köket och skicka upp dom därifrån...? Du måste ju vara rädd om ryggen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...