måndag, november 09, 2009

Nu fanns tid men vad ska jag dela?

Känns så skumt att för en gång skull ha lite tid över att blogga mitt i skolsakerna men jag kommer inte på va jag skall blogga om hahaha

Vänter på att klockan ska bli 12:20 för då skall jag gå iväg för att träffa en kompis för att äta lunch med henne. Vi skall äta på Saigon där det både är billigt och snuskigt gott.

Skulle eg vilja testa att köra Modifast i ett par veckor för att få igång ämnesomsättningen lite... tar lite mod att sätta igång med det bara eftersom jag ju faktiskt gillar att äta vanlig mat :)
Fast... jag vill ju oxå ha bort dom dära jobbiga kilorna som hindrar mig från att komma vidare.
Synd att det skall va så trögt att gå ner i vikt jämnt.

Men det blir som sagt inte idag :)

I kväll är det barngympan. Brukar vara ett trevligt inslag i veckan.
Allt detta jag pratade om som skulle hända i november känns plötsligt inte så övermäktigt faktiskt.
Undrar varför. Jag mener.. det är ju lika många saker att komma ihåg som innan nov började. Visst är vissa saker avverkade, så som fars dag -köpte två lampskärmar till Rolle som JAG ville ha :) Bästa att passa på hahaha, sen min pappas födelsedag och Lukas barnkalas.
Idag lunchen som jag hade bookat in.
Imorn är det Zions tandläkartid och onsdag är det väl träff med klimatpiloterna tror jag.
Torsdag skall bilen servas och jag skall till ESAB för att prata praktik med dom.
Kommer bli ett kärt återseende haha
Hade eg en tid på USÖ för en handröntken d 12 på kvällen men den fick jag booka om... hinner inte.

Skit samma... nu ere mat :)
Pöss
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...