måndag, november 30, 2009

Apoteket next

eller ja... jag har just kommit därifrån.
Var å hämta sånna mjölktabletter för att se hur d funkar mot min onda mage.

Går ff ned i vikt och helgen har dessutom innehållit två lussebullar. En på lördan å en på söndan.
Men nu är det en ny vecka och inga bullar inom räckhåll :)
Idag skall jag till USÖ på nån 'studie' där dom skall röntkning av handen min för att kolla bentätheten och lite sånt. Dom skall på så sätt kolla upp hur många som lider av benskörhet och hur pass det går i generna typ.
Jag ville vara med i studien eftersom det är ett bra sätt att tidit upptäcka benskörhet och på så sätt åtgärda detta tidit.

Rolle får dra ungarna till gympan själv.

Nu är det skola som gäller.
Tjing
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...