måndag, november 16, 2009

Fynd... tycker jag själv iaf...

Fyndade lite här om dan. På loppiset vid banan hittade jag ett fint fotoalbum från 70-talet i tygaktig klädsel för 5 kr och ett par lurar i rött från samma tidsperiod, dock med renoveringsbehov. 20 kr.
Ovan på det köpte jag äntligen en liiiten väv som jag spanat in på andra loppisar som jag har tänkt att Hwila & Zion skulle ha. Kanske inte nu men om nåt år eller så. Hade själv en liten enkel väv som liten och jag minns att jag gillade att hålla på med den. Och så är det ju... minnen hänger i och man vill föra allt bra vidare till sina egna små.
Ni hittade jag iaf en för 20 kr.
För allt detta fick jag betala... 25 kr sammanlagt.

Hon e så bra på det loppiset :) Prutar jämnt med sig själv lixom.
Utan för hennes loppis stod en gammal strykbräda och eftersom jag behöver en till mitt hobbyrum gick jag in igen och frågade va hon skulle ha för den.
Hon berättade att eftersom tyget var sönder skulle den kastas, men tyg är ju nåt man har hemma så jag tog med mig brädan hem :)
Så ja, JAG tycker iaf att jag fyndade den dan :)
Pössar
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...