fredag, november 27, 2009

Blääää

Jag är så liiiten... jag har så ooont i min mage.
Kramp på kramp.
Fick nyss kramp efter att ha ätit en bit gurka! Hur hänger detta ihop med mina misstankar om mjölkmage??
Nej inte nej.

Äter numera bara när det är nödvändigt... och hoppas väl lite på att kroppen skall vänja sig vid 'nya livet' snart.

Idag var vi iaf på adventsgudstjänst i kyrkan med dagis och skolan (Hwila och hennes bästis Villgot på bilden). Hwila sjöng med sitt dagis och hon såg sååå stolt ut där hon stod. Vi var duktiga och filmade med våran jätte videokamera som vi fick av pappa i sommar. Han klagar lite över att vi aldrig filmar, så vi ska va duktiga o försöka.
Efter kyrkan var d julmarknad och lussebulle. Smakade på den torraste lussebullen i Sverige tror jag. Men d var ju bra för jag vert inte direkt sugen på att smaka mera ;)

Nu sitter jag på kondiset i Laxå och försöker plugga. Skulle behöva äta men vågar ju inte riktigt. Dricker vatten och kaffe istället. Kan inte plugga om jag får för ont.

Men vet ni förresten...
Kollade vågen igår kväll... vet inte varför. d bara vert så. Mmm... 74 kg stod den på!
Lura inte dig själv nu Karina! TRO inte att d blir ett kilo om dan heller. Din kropp är lite chockad pluss att den är typ dränerat på vätska eftersom du haft rännskia hela dan typ.
Nej vänta bara... ikväll är den säkert uppe i 75 igen... kanske till å mä 76. Brukar gärna va så.

Hang in there damen...
Bara


19 dagar kvar


4 kommentarer:

orcid sa...

kanske du skulle köpa lite lactrase piller och ta en varje morgon för å se om det blir bättre?

tycker du är duktig. kram!

Karina sa...

Funderade faktiskt på det idag! Hur gör man? Räcker det med att ta ett piller på morron??
I så fall är det nog värd ett försök!

orcid sa...

receptfritt är det och en tablett ska hålla 12 timmar. så ta en till frukosten så ska det hålla hela dagen.

ja de är värt försöket för för mig har dom funkat kalasbra!

Karina sa...

ska göra det

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...