måndag, november 16, 2009

Återbesök

I torsdags var jag och Oscar på besök på ESAB. Vi har både visat intresse för att få ha våran sista praktik där i 14 veckor med början i slutet av december.
Ni som har hängt med vet ju att min förra praktik på ESAB i sommar var en jätte bra tid för mig. Trivdes superbra med personalen och arbetsuppgifterna så för mig är det ingen tvekan om var jag vill ha min sista LIA.
Alla såg FAKTISKT ganska glada ut vid återseendet, så det måste jag tolka som en bra signal till mig för kommande period :) -om jag nu skall försöka frångå det mitt huvud försöker inbilla mig, att det inte ALLS är sådär dom verkligen känner inför mitt kommande besök osv osv. Dumma tankar... bort!

Arbetsuppgifterna kommer delvist likna dom jag hade förra gången och lite beroende av om Oscar oxå bestämmer sig för att vara på ESAB med mig, så kommer det finnas lite sysslor ala Uppfinnar Jocke med i bilden.
Så nu får vi se.

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...