söndag, november 08, 2009

Snabb resumé

Min tårtdag såg ut som följer:
Upp, fixa frulle till Rulle... Rolle
Iväg till farfar runt 11 för att fira honom. Får tårta.
Iväg direkt därifrån till barnkalas hos Ellas son Lukas. Blev bjuden på tågtårta.
Hemma kl 16 ungefär. Ställer mig å lagar mat utan nån energi i kroppen. Rolle som har varit hemma undrar om jag är sur och om jag å ungarna VERKLIGEN bör äta en skorpa innan maten?? Blixter å dunder... tur att HAN har hunnit få i sig nåt annat än socker under dagens första många timmar!!
Äntligen kvällsmat. Kyckling och pommes, men kvällen är lixom förstörd. Återfår ingen direkt energi och popcornen lite senare hjälper inget heller... inte heller bullbiten jag just åt :)

Duktigt Karina, riktigt snyggt.
Tur att det är vardag imorn så slipper man sånna hära saker.

Förresten så är jag minst godkänt på dom sista två tentorna jag haft... är så glaaaa :)

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...