lördag, november 28, 2009

God lördag kväll!

Ja då var 'helgen' slut för min del.
Imorn är det jobb hela dan... då får Ella vara ledi. Va snäll jag är... utnyttjar min fattigdom gör hon ;)

Idag har gått i loppis tecken. Besökte bara två loppisar men lyckades göra av med hela 500 kr.
Hwila handlade nästan lika mycket saker som jag :)
Julgranskulor i plast, två änglar i typ gjutjärn, en vit julstake, en liten klocka som gick sönder när vi kom hem, en bok med Dora och lite sånt smått å gott.
Själv hittade jag en masse fina juldukar och två jätte vackra tavlor som hade sett sina bästa dagar. Dessutom köpte jag en fiiin trälåda med lite gamla sypryklar i. Jag lovade Rolle att jag skulle sätta ut nåt på tradera om jag skulle köpa den lådan... den gick nästan in under köpstoppen tyckte han, och det kanske man kan hålla med om, så inom dom närmsta dagarna får jag vara lite duktig å se till att få nåt sålt.

Väl hemma kastade jag i ungarna lite yoghurt och sen iväg på jultjohej i församlingshemmet i Hasselfors. Det vert fiskdam och fika... och ungarna fick leka med lite kompisar.

Sen lördagsgodis i soffan till en bra film... för barn.
Passade på att inleda julpyntningen med mina fina nya dukar.
Kommer nog bli bra detta.

Jaja... just det...
igår kväll när jag vägde mig (nej jag ska egentligen inte väga mig varje dag... dummt) hade jag gått ner ytterligare 0,4 kilo. Tackar tackar.
Ska testa å köpa sånna tabl för mjölkmage för att se om det funkar bättre med Modifasten då.
-har ätit en lussebulle idag. Gav mig själv tillåtelse. Kanske får sota för det sen.
Vi får väl se.
tack för nu å gonatt.
/tt

Just det ja...

18 dagar kvar

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...