tisdag, november 24, 2009

Då var man där igen...



För lite mindre än två år sedan satt jag i nästan samma sits som idag.
Jag hade då tre veckors pulverdiet fram för mig innan min magsäcksförminskningsoperation. (coolt ord jag fick till där va? haha)
Och igår kväll öppnade jag försändelsen från modifast.se med 10 förpackningar Modifast pulver.
Det är dax igen. Tar detta som en kickstart för att bli kvitt dom där 7-8 kilorna som jag vill ha bort innan jag återkommer till plastikkirurgen.

Har inledd morron med en halv påse med kaffesmak. Det är 4 påsar om dan och jag känner att jag måste hitta lösningar för att inte bli för hungrig. Jag har efter min GBP haft problem med yrsel och skakningar när jag inte har ätit bra/något under en längre tid.
Vill inte att dessa tre veckor skall bli en pina så jag måste hitta på lösningar.
En annan lösning är att inta morötter eller annan super låg kalori sak om det känns som det skulle behövas.
En dag åt gången...
21 dagar. Det är ju faktiskt ingenting.

Vi får ha nedräkning haha
Here we go...


21 dagar kvar


5 kommentarer:

Hello sa...

Heja dig!

gabbe sa...

du har med dig, ett blomkålshuvud. det är mindre kalorier i och man håller sig mättare. lycka till

orcid sa...

detta fixar för vilken present du ska få när du är nere på målvikten- en tummytuck!!!!!:D

morötter är väldigt bra som hungerdödare, jag blir också skakig och kallsvettig och även illamående när det blir fel med ätandet:S

jag har några modifast i skåpet...kanske får stötta dig lite..ta med mig och ha modifast-fika ihop med dig :p

Tant Trassel sa...

blomkål e gött. Funderade även på broccoli. Det är ju dessutom sprängfyllt med vitaminer!

Orcid: ja... fram mä påsarna nu hahaha -nej dom säger att man inte ska ta en diet förr efter nåt år eller så, så kroppen har stabiliserad sig.

Tack å kram alla :)

Unknown sa...

Jag blir mätt av ljummet vatten men det visste du nog redan va? Hälften kokat och hälften kallt= mätt i magen låååånga dagen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...